Vítěz studentské soutěže SCA navrhl vodotěsný zásobník

Toaletní papír a mýdlo jsou základním vybavením, které ale v určitém prostředí vyžaduje speciální řešení a ochranu navíc. Společnost SCA a její značky, včetně globálního poskytovatele hygienických řešení Tork, se účastní Volvo Ocean Race. Extrémní podmínky tohoto nejdrsnějšího jachtařského závodu jsou hybnou silou pokroku a inovace. Společnost SCA při příležitosti závodu zadala studentům průmyslového designu na celém světě jednoduchý, ale náročný úkol – vymyslete, jak uchovat toaletní papír suchý i v prostředí s velmi vysokou vlhkostí.

SCA a její globální značka hygienických řešení Tork jsou nositeli mnoha ocenění za inovaci. Jako jednu z platforem, které umožňují nacházet nové možnosti a dívat se na hygienu z nového úhlu, SCA uspořádala globální soutěž pro studenty. Soutěžním zadáním bylo uchovat toaletní papír v suchu – i když je ve vlhkém prostředí. Posledním dnem pro zaslání návrhů byl 31. leden a po důkladném zhodnocení byl vybrán vítězný tým.

Screen Shot 2014-09-29 at 06.50.58

Oceněný návrh vytvořilo pět studentů pařížské vysoké školy ENSAM. Jde o vodotěsný zásobník s dvojím uchycením – pomocí háčku nebo přísavky. Zásobník je vyrobený z měkkého a lehkého materiálu odolného proti nárazům, toaletní papír chrání před vlhkostí silica gel.

„Když jsme uvažovali o extrémním počasí na palubě a přemýšleli, jak vyvinout jednoduše použitelný a stoprocentně vodotěsný zásobník, jedním z důležitých atributů nám přišla přenositelnost. Proto jsme vyvinuli dva různé způsoby upevnění,“ řekla Inés Ballano Vicente, členka vítězného týmu.

SCA má dlouhou tradici inovace a mnoho zkušeností, jak posilovat vývoj nových produktů, také v rámci značky Tork. Jde třeba o observační studie a otevřený vývoj společně se zákazníky. Studentská soutěž je dalším příkladem toho, jak SCA stále pokračuje ve vývoji nových řešení. To je důležité hlavně pro značku Tork, protože její zákazníci v sektoru HoReCa potřebují efektivní řešení při práci v provozovnách, kde je zvýšená vlhkost.

„Naše inovace musí být řešením pro konkrétní potřeby a vycházet z vhledu do chování spotřebitele. Není důležité, jak se k tomuto pochopení propracujeme. Celý náš proces inovací by se měl obejít bez ješitnosti. Důležité je odvést svou práci a není podstatné, jakou cestou jsme k tomuto cíli dospěli. Proč by také mělo být? Naši zákazníci mají dost svých každodenní starostí a náš proces inovace by měl toto odrážet,“ řekla Åsa Kalentun, evropská ředitelka pro správu produktů společnosti SCA Hygiene Products.

Vítězný návrh posoudil globální tým SCA zaměřený na vývoj zásobníků a vzniká podle něj prototyp, který bude testovat a posuzovat posádka na palubě. Během závodu budou nové zásobníky hrát důležitou roli, protože budou umožňovat komfortní hygienu. Další informace o účasti týmu SCA ve Volvo Ocean Race najdete na stránkách www.tork.cz.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu navždy pod tímto článkem jen za 100 Kč
Zobrazit formulář pro nákup